Propozycje dla szukających spokoju

Ani wylegiwanie się w łóżku, ani zamknięcie samemu w pokoju przez dłuższy czas nikomu na zdrowie nie wyszło. Może być nawet objawem choroby! Dlatego gdy już odeśpisz zarwane noce i nacieszysz się zupełną pustką i ciszą, warto pokazać się światu. Nie oznacza to, że musisz wtapiać się od razu w tłum ludzi, ale możesz np.:

    - odwiedzić rodzinę lub znajomych, z którymi dawno się nie widziałeś (oczywiście takich, których lubisz)
    - pojechać do ulubionych miejsc, powspominać, pochodzić, pozwiedzać lub poleżeć (posiedzieć) na łonie przyrody
    - wykorzystać czas na rozwijanie swoich zainteresowań, odkryć lub spróbować robić coś nowego, np. odwiedzić nową galerię, spróbowac sił w nowej dyscyplinie, sprawdzić nowy przepis
    - zrobić listę spraw do załatwienia w najbliższym czasie, np. do końca roku (wizyta u cioci, lekarza, zakupy, remont łazienki) i zacząć ją realizować lub przygotowywać się do realizacji
    - więcej czasu poświęcić na codzienne obowiązki, które lubisz (np. spacer z psem, upieczenie ciasta, pracę w ogródku)
    - grajmy - tylko nie na komputerze, ale lepiej w gry planszowe, rozwiązujmy krzyżówki, pobiegajmy za piłką po boisku
    - spędźmy czas z bliskimi tak, by każdy był zadowolony i miło wspominał te chwile, warto się wysilić, bo zadowolenie w oczach dzieci czy ukochanej osoby daje mnóstwo satysfakcji i poprawia humor



Warto działać! Ruch sprzyja zdrowiu i poprawia samopoczucie.

Spacer z psem lub praca w ogródku to doskonały sposób na zapobieganie stresom i utrzymanie dobrej kondycji.

{gallery}relaks{/gallery}
Fotosy są własnością autora tekstu.